Award of FV Design & Innovation :

1. Kolej Komuniti Masjid tanah 1
2. TATI University College
3. Fakulti Kejuruteraan Mekanikal, UTeM




Award of FV Racing :

1. TATI University College
2. IKM Sungai Petani 1
3. Fakulti Kejuruteraan Mekanikal, UTeM
























The Most Outstanding Team

1. TATI University College
2. Fakulti Kejuruteraan Mekanikal, UTeM
3. IKM Sungai Petani 1

 
 

Ucapan Pengarah Program

Jawatankuasa Penganjur UTeM Formula Varsity 2012 ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada seluruh warga UTeM dari kalangan staf dan pelajar kerana telah bersama-sama menjayakan Kejohanan UTeM Formula Varsity 2012 yang telah berlangsung di Melaka International Motorspots Curcuit (MIMC) pada 12-14 Oktober 2012 yang lalu.

Jawatankuasa Penganjur amat berbangga di atas kehadiran Ketua Setiausaha Kementerian Pengajian Tinggi, Y.Bhg. Datuk Ab Rahim Md Noor yang telah merasmikan Kejohanan FV2012 kali ini. Penganjuran ini turut disaksikan oleh Y.Bhg Naib Canselor, Prof Datuk Dr. Ahmad Yusoff bin Hassan, Timbalan Naib Canselor (Akademik & Antarabangsa), Prof. Dato' Dr. Mohamad Kadim bin Suaidi, Naib Canselor (Penyelidikan & Inovasi), Prof. Ir. Dr. Mohd Jailani bin Mohd Noor, Dekan-dekan, Ketua-ketua Jabatan, Wakil kerajaan negeri, Pihak penaja, media, staf-staf UTeM, para pelajar dan orang awam.

Jawatankuasa penganjur mengucapkan tahniah kepada semua pemenang dan syabas kepada semua 36 pasukan yang telah turut bertanding dalam Kejohanan kali ini.